נושא: אביחי, ידידי, מה נקודת ההתחלה שלך ? תאריך: 7/20/2007 3:36:00 PM
מחבר/ת: אדי שור
קודם כל, תסביר, בבקשה, מה הבולם שקיבלת עם האופניים, מה הסכום שאתה מוכן להקדיש לשידרוג, האם אתה רוצה לרכוש בולם טוב יותר או לבצע TRADE IN ? דע לך, שבולם איכותי עשוי להגיע לאלפי שקלים. כל טוב, אדי.
|