הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/20/2007 3:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אדי שור עם תוכן  אביחי, ידידי, מה נקודת ההתחלה שלך ?
נושא: אביחי, ידידי, מה נקודת ההתחלה שלך ? תאריך: 7/20/2007 3:36:00 PM
מחבר/ת: אדי שור

קודם כל, תסביר, בבקשה, מה הבולם שקיבלת עם האופניים, מה הסכום שאתה מוכן להקדיש לשידרוג, האם אתה רוצה לרכוש בולם טוב יותר או לבצע TRADE IN ?
דע לך, שבולם איכותי עשוי להגיע לאלפי שקלים.
כל טוב, אדי.


חזרה לפורום