טקסט הודעת פורום
7/20/2007 5:48:00 PM
נעם רוזנר
קסטה אחורית
נושא:
קסטה אחורית
תאריך:
7/20/2007 5:48:00 PM
מחבר/ת:
נעם רוזנר
אני מעוניין להעביר את הקסטה האחורית לחישוק אחר ואני לא מצליח,איך אני עושה את זה??
תודה מראש-נעם רוזנר.
חזרה לפורום