הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/20/2007 5:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נעם רוזנר עם תוכן  קסטה אחורית
נושא: קסטה אחורית תאריך: 7/20/2007 5:48:00 PM
מחבר/ת: נעם רוזנר

אני מעוניין להעביר את הקסטה האחורית לחישוק אחר ואני לא מצליח,איך אני עושה את זה??
תודה מראש-נעם רוזנר.


חזרה לפורום