נושא: המלצה על הבולם האחורי תאריך: 7/20/2007 7:30:00 PM
מחבר/ת: אדי שור
לאביחי שלום, אני רוכב מזה כשנתיים עם הבולם האחורי תוצ´ MANITOU דגם SPV 4 WAY ואני מאוד מרוצה ממנו.אני תיקווה שעם תבצע TRADE IN עדיין 1,000 ש"ח יספיקו לך, כי הבולם הזה בפרוש לא זול, אך מעניק תמורה מצויינת לכסף שהושקע. מקווה שעלה בידי להאיר את עינייך. שבת שלום, אדי.
|