טקסט הודעת פורום
| 7/21/2007 9:20:00 PM |
|
נושא: החלפת קסטה תאריך: 7/21/2007 9:20:00 PM
מחבר/ת: אסף.. לא בשבת
יש שני כלים שצריך אחד תופס את הקסטה ויש כאלה שמוותרים עליו. ויש אחד שפותח את הסוגר של הקסטה.ביחד הם עולים משהו כמו 150 ש"ח. (התמונות משופ הרים)
|
חזרה לפורום |
|
|