הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/22/2007 12:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי פ עם תוכן  רעיון?
נושא: רעיון? תאריך: 7/22/2007 12:48:00 AM
מחבר/ת: אורי פ

יש למישהוא רעיון למסלול אחה"צ/לילה ?מסלול של 15-20 ק"מ לילדים בני 11+- (ליל ירח)חוץ מנחל פרצים(היינו שם)וחוץ מהירקון (גם שם היינו).!
תודה
שמעתי על "חריץ בחוואר" אבל הוא 29 ק"מ אולי אפשר לקצר??????


חזרה לפורום