טקסט הודעת פורום
| 7/22/2007 12:48:00 AM |
|
נושא: רעיון? תאריך: 7/22/2007 12:48:00 AM
מחבר/ת: אורי פ
יש למישהוא רעיון למסלול אחה"צ/לילה ?מסלול של 15-20 ק"מ לילדים בני 11+- (ליל ירח)חוץ מנחל פרצים(היינו שם)וחוץ מהירקון (גם שם היינו).! תודה שמעתי על "חריץ בחוואר" אבל הוא 29 ק"מ אולי אפשר לקצר??????
|
חזרה לפורום |
|
|