נושא: מותר, אבל..... תאריך: 7/22/2007 8:34:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
המיסבים לא אוהבים מיים. גם למיסבים ה"אטומים" עלולים לחדור מיים, אבל לצאת - לא כל כך בקלות. מיים הם אויב גדול של מיסבים, ודגריזר הוא אויב גדול של גריז, ששומר עליהם.
משד צני, לכלוך שנצבר על השרשרת ובין הגלג"שים הוא רע בפני עצמו, וכדאי להיפטר ממנו למען אורך החיים של המערכות.
שורה תחתונה - אני שוטף במיים כשצריך, ומקפיד להמנע ממגע שלהם ליד מיסבים, או ליד חורים בשלדה. שטיפה בלחץ היא בעייתית במיוחד. לגבי המלצות על מיכל הדגריזר - במקום שבו השתמשת בדגריזר, תוכל להשתמש במיים.
מיסבים יש בצירי הגלגלים, בציר המרכזי ובמערכת הראש. באופני ש"מ תמצא מיסבים גם, כמובן, בצירי המתלה. כדאי להמנע גם מחדירת מיים ודגריזר לסוגיו אל תוך הבולמים ומערכות הבלימה.
שבוע טוב
|