הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/22/2007 11:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סיון לזרוביץ עם תוכן  אימון גבהות
נושא: אימון גבהות  תאריך: 7/22/2007 11:27:00 AM
מחבר/ת: סיון לזרוביץ

שלום רב.
השבוע אני מסיים את תקופת הבסיס-2 ( רכיבה ב E1-E2)
ומתחיל אימוני התמחות. כחלק מהאימון אני אבצע אימוני גבהות.
רציתי לשאול באיזה דופק רצויי לרכב באימון גבהות ???

בתודה ובברכה
סיון.


חזרה לפורום