טקסט הודעת פורום
| 7/22/2007 11:27:00 AM |
|
נושא: אימון גבהות תאריך: 7/22/2007 11:27:00 AM
מחבר/ת: סיון לזרוביץ
שלום רב. השבוע אני מסיים את תקופת הבסיס-2 ( רכיבה ב E1-E2) ומתחיל אימוני התמחות. כחלק מהאימון אני אבצע אימוני גבהות. רציתי לשאול באיזה דופק רצויי לרכב באימון גבהות ???
בתודה ובברכה סיון.
|
חזרה לפורום |
|
|