הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/22/2007 11:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד פלטין --Momentum-- עם תוכן  שלום סיון
נושא: שלום סיון תאריך: 7/22/2007 11:37:00 AM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--

מהשאלה שלך לא ברור לאיזה שלב אתה נכנס...
אבל במידה ואני מבין נכון, תחום הדפקים צריך להיות בין 80 ל84% מהמקסימום.
(אגב, זאת שיטת אימון שכבר כמעט ולא משתמשים בה כבר)
אלא רק באחוזים, מדופק מבחן סף חומצת חלב.

קרא באתר כתבה
למה לא לפוצץ בבסיס 3 - זה יוכל לעזור
http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=624



חזרה לפורום