נושא: שלום סיון תאריך: 7/22/2007 11:37:00 AM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
מהשאלה שלך לא ברור לאיזה שלב אתה נכנס... אבל במידה ואני מבין נכון, תחום הדפקים צריך להיות בין 80 ל84% מהמקסימום. (אגב, זאת שיטת אימון שכבר כמעט ולא משתמשים בה כבר) אלא רק באחוזים, מדופק מבחן סף חומצת חלב.
קרא באתר כתבה למה לא לפוצץ בבסיס 3 - זה יוכל לעזור http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=624
|