הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/22/2007 1:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סיון לזרוביץ עם תוכן  קצת פרטים....
נושא: קצת פרטים.... תאריך: 7/22/2007 1:35:00 PM
מחבר/ת: סיון לזרוביץ

שלום אלעד.
מאחר והתקציב שלי למאמן מאוד מאוד מאוד מדולדל.
בניתי לעצמי תוכנית אימון עלפי ידע אישי וקצת מאמרים.
התוכנית בנויה כדלהלן:
תקופת בסיס-1: רכיבות נפח שנעות בין 1:30 שעות ועד 3:00 שעות בדופק E1.
תקופת בסיס-2: רכיבות נפח שנעות בין 1:30 שעות ועד 3:00 שעות בדופק E1-E2.
תקופת התמחות E3-A2 בהתאם לאימון ( בניה 1,2 ) - רכיבות אינטרוולים, עליות, גבהות, וטכניקה עם רכיבות E1 (מנוחה) מפרידות בין לבין. כאשר העומס והעצימות מתגברים במהלך תקופה של חודשיים משבוע הבא ועד אוקטובר.

דופק מינימום 60, ( לא מדדתי במדויק יכול להיות נמוך יותר )
דופק מקסימום 193 ( נמדד בתחרות ).


אשמח אם תוכל להעיר ולהאיר
לגבי התוכנית ובכלל.
בתודה וברכה.
סיון.




חזרה לפורום