נושא: קצת פרטים.... תאריך: 7/22/2007 1:35:00 PM
מחבר/ת: סיון לזרוביץ
שלום אלעד. מאחר והתקציב שלי למאמן מאוד מאוד מאוד מדולדל. בניתי לעצמי תוכנית אימון עלפי ידע אישי וקצת מאמרים. התוכנית בנויה כדלהלן: תקופת בסיס-1: רכיבות נפח שנעות בין 1:30 שעות ועד 3:00 שעות בדופק E1. תקופת בסיס-2: רכיבות נפח שנעות בין 1:30 שעות ועד 3:00 שעות בדופק E1-E2. תקופת התמחות E3-A2 בהתאם לאימון ( בניה 1,2 ) - רכיבות אינטרוולים, עליות, גבהות, וטכניקה עם רכיבות E1 (מנוחה) מפרידות בין לבין. כאשר העומס והעצימות מתגברים במהלך תקופה של חודשיים משבוע הבא ועד אוקטובר.
דופק מינימום 60, ( לא מדדתי במדויק יכול להיות נמוך יותר ) דופק מקסימום 193 ( נמדד בתחרות ).
אשמח אם תוכל להעיר ולהאיר לגבי התוכנית ובכלל. בתודה וברכה. סיון.
|