הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/22/2007 7:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמרי בן-ארי עם תוכן  CatEye velo 5
נושא: CatEye velo 5 תאריך: 7/22/2007 7:38:00 PM
מחבר/ת: עמרי בן-ארי

שלום

לי יש את בספידומטר הזה CatEye velo 5

אני לא מבין גדול אבל אני יודע ש CatEye היא חברה מוכרת ואמינה

הספידומטר המדובר עלה לי 125 בפדלים הוא בסיסי ויש בו את כל מה שצריך

החיסרון היחיד לדעתי הוא שאין לו תאורה (אבל זה מפריע רק כשרוכבים בחושך) ולי זה לא ממש מפריע

* אחרי הרכיבת שטח הראשונה שלי העמסתי את האופנים על הרכב וכשהגעתי לביתי לא היה ספידומטר על האופניים...

מסקנה: כאשר מעמיסים אופנים על הרכב יש להסיר את כל הפיציפקסים....(לומדים בדרך הקשה)

* לשמחתי היה ניתן לקנות את השעון בלבד בלי כל החישן (70 שקל) כך שהנזק היה מיזערי

http://www.pedalim.com/sg_product~156255666~73~312.htm




חזרה לפורום