טקסט הודעת פורום
| 7/25/2007 9:20:00 AM |
|
נושא: זקוק להמלצות תאריך: 7/25/2007 9:20:00 AM
מחבר/ת: נתנאל
שלום אני משפץ עכשיו את האופניים שלי ואני רוצה לקנות כמה דברים. גלגלים עבים של 2.4 במחירים זולים וסבירים. מדבקה יפה שאני אוכל להדביק באופניים. תודה רבה.
|
חזרה לפורום |
|
|