הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/25/2007 10:22:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתנאל פינטו עם תוכן  תגובה.
נושא: תגובה. תאריך: 7/25/2007 10:22:00 AM
מחבר/ת: נתנאל פינטו

אני מחשפ בולם חדש קפיצי רציני שלא יעבור את ה150 שח.
(כמובן שאם הוא ריציני)
יש תצוגה באינטרנט?


חזרה לפורום