טקסט הודעת פורום
7/25/2007 10:22:00 AM
נתנאל פינטו
תגובה.
נושא:
תגובה.
תאריך:
7/25/2007 10:22:00 AM
מחבר/ת:
נתנאל פינטו
אני מחשפ בולם חדש קפיצי רציני שלא יעבור את ה150 שח.
(כמובן שאם הוא ריציני)
יש תצוגה באינטרנט?
חזרה לפורום