הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/25/2007 1:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  manitou radium
נושא: manitou radium תאריך: 7/25/2007 1:36:00 PM
מחבר/ת: רומן ל

תגידו זה בולם אחורי טוב?
בולם חדש!!!
בחנות עולה במקום 1500 ש"ח, "רק" 900 ש"ח!
עיסקה משתלמת?
רב נסיעות שבילים וקרוס.


חזרה לפורום