טקסט הודעת פורום
7/25/2007 1:36:00 PM
רומן ל
manitou radium
נושא:
manitou radium
תאריך:
7/25/2007 1:36:00 PM
מחבר/ת:
רומן ל
תגידו זה בולם אחורי טוב?
בולם חדש!!!
בחנות עולה במקום 1500 ש"ח, "רק" 900 ש"ח!
עיסקה משתלמת?
רב נסיעות שבילים וקרוס.
חזרה לפורום