טקסט הודעת פורום
7/25/2007 3:26:00 PM
נתנאל פינטו
תגובה
נושא:
תגובה
תאריך:
7/25/2007 3:26:00 PM
מחבר/ת:
נתנאל פינטו
מה אחי יש לי פנס של חמישים שקל כבר כמה שנים ואני ינוסעבלילה והוא טוב מאוד אל תקנה סיפורים שצריך לקנות פנס ב400 שקל מה זה פרוזקטור?
חזרה לפורום