הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/25/2007 5:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 7/25/2007 5:05:00 PM
מחבר/ת: רומן ל

כאשר החלפתי בולם ישן שלי בחדש, ביררתי מחירים, ובולם קפיץ -שמן הכי פשוט (ללא ריבאונד ונעילה ורק עם כיוון קשיחות) עולה 250-300 ש"ח.
אם תרצה שם של החנות אני אגיד לך.
תכלס לא ממליץ לך את הבולמים האלה, כי היה לי אחד כזה: היה בובינג, עיבדתי אנרגיה בעליות וסתם כבד.
כמובן בולמים טובים עולים קרוב לאלפייה ואף יותר!
נ.ב. בולם ישן שלי (קפיץ שמן) התחיל לטפתף שמן- כנראה בגלל שימוש ארגסיבי מדי ואי אפשר לתקן אותו (בולמים חד פעמיים).


חזרה לפורום