טקסט הודעת פורום
7/25/2007 5:15:00 PM
ערן מרגלית
איך שאני רוכב
נושא:
איך שאני רוכב
תאריך:
7/25/2007 5:15:00 PM
מחבר/ת:
ערן מרגלית
ב40 קמ"ש צריך לראות רחוק
(בשטח אין תאורה אחרת)
חזרה לפורום