הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2007 5:31:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רועי התמכרות קשה עם תוכן  מה זה החוק הדבילי הזה עם הקסדות???!?!?!?!?
נושא: מה זה החוק הדבילי הזה עם הקסדות???!?!?!?!? תאריך: 7/26/2007 5:31:00 AM
מחבר/ת: רועי התמכרות קשה

אוקי, אני מבין שזה יותר בטוח, גם להישאר בבית זה יותר בטוח, מי שרוצה שישים קסדה.
גם אני לא שמתי קסדה עד לא מזמן, מודה, חברה שלי וההורים שלי שיגעו אותי לשים אז אני שם. אני לא צריך שאיזה פישר כמו גלעד ארדן יגיד לי שאם נסעתי לקיוסק בלי קסדה אז אני צריך לשלם קנס של 200 שקל. חסר למשטרה עבודה? נגמרו תאונות הדרכים? אין פושעים יותר?
נמאס לי שהילדים שקיבלו מכות בבית ספר מגיעים לעמדה שהם יכולים להעביר חוקים דביליים ומעצבנים בזמן שהמדינה הזאת מתפרקת.

ד"א, אני רוצה לראות שוטר שיצליח לרוץ אחרי בשטח כדי לתת לי קנס.


חזרה לפורום