הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2007 8:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אדי שור עם תוכן  לדעתי, החוק אינו דבילי,אבל חייב להיות מלווה בהסברה
נושא: לדעתי, החוק אינו דבילי,אבל חייב להיות מלווה בהסברה תאריך: 7/26/2007 8:41:00 AM
מחבר/ת: אדי שור

במהות, המשפט תמיד מפגר אחרי המוסר ואם אין הסכמה-החלל שנוצר מתמלא בחקיקה.לא מעט חיי אדם ניצלו תודות לחגורות בטיחות במכוניות וזאת רק דוגמא אחת מני רבות.נכון הדבר שאנו העם שלא בדיוק משתגע על החוקים ועל קיומם, אבל עובדתית קסדה מגינה ובסוגייה הנדונה לית מאן דפליג.


חזרה לפורום