טקסט הודעת פורום
| 7/26/2007 10:30:00 AM |
|
נושא: איתי היקר... תאריך: 7/26/2007 10:30:00 AM
מחבר/ת: שחר שביט
בתור מנהל החנות ויוצר המבצע אני מזמין אותך לחנות בביל"ו או להביט בשרשור בנושא בתפוז http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=652&msgid=102787659 ולהתרשם בעצמך מהמבצע....
|
חזרה לפורום |
|
|