הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2007 2:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון וקסלר עם תוכן  שאלה על מגינים,חום השמש ומכונית
נושא: שאלה על מגינים,חום השמש ומכונית תאריך: 7/26/2007 2:49:00 PM
מחבר/ת: אלון וקסלר

היי לכולם
שאלה אולי קצת לא קשורה לאופניים עצמם:
הרבה פעמים אני רוכב אחרי העבודה,ולפעמים משאיר את המגינים (ידיים ורגליים) בתא המטען של המכונית.ברור לי שלהשאיר אותם חשופים לשמש על מושבי המכונית יגרום להם לבלאי-בעיקר לבדים הגמישים והרצועות.אך האם גם החום הרב שבתא מטען חשוך יפגע בהם?


חזרה לפורום