נושא: שאלה על מגינים,חום השמש ומכונית תאריך: 7/26/2007 2:49:00 PM
מחבר/ת: אלון וקסלר
היי לכולם שאלה אולי קצת לא קשורה לאופניים עצמם: הרבה פעמים אני רוכב אחרי העבודה,ולפעמים משאיר את המגינים (ידיים ורגליים) בתא המטען של המכונית.ברור לי שלהשאיר אותם חשופים לשמש על מושבי המכונית יגרום להם לבלאי-בעיקר לבדים הגמישים והרצועות.אך האם גם החום הרב שבתא מטען חשוך יפגע בהם?
|