הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2007 4:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רועי התמכרות קשה עם תוכן  בגלל שתאונה עולה כסף???!?!?!
נושא: בגלל שתאונה עולה כסף???!?!?! תאריך: 7/26/2007 4:51:00 PM
מחבר/ת: רועי התמכרות קשה

לשלם 200 שקל קנס? על מה? בישראל יש מספיק חוקים רק שיש יותר פרצות מחוקים. אני רוכב אופניים בערך 20 שנה בלי החוק המטופש הזה. אני מבין ממך שבגלל שהתאונה עולה כסף אז אני חייב לחסוך למדינה. אני לא חושב שהקסדה מיותרת, אתה פשוט לא מבין שמדינה חופשית לא יכולה לכפות על אדם לחבוש אותה ולתת קנסות. פוגעים לך בחופש, תתעורר.


חזרה לפורום