הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2007 4:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  שטויות במיץ
נושא: שטויות במיץ תאריך: 7/26/2007 4:54:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

ממש לא רציני. כועס, נוקב, אבל לא רציני.

למה? לא תקשור את הקסדה עם מנעול דרך החור שבסקייטבורד?

אה... אין חור בסקייטבורד. לא נורא, לפעמים צריך לטייל איתו ביד (ועכשיו גם עם קסדה).
בעוונותיי היה לי סקייטבורד והשתמשתי בו משהו כמו שנתיים, הוא עלה 450 שקלים בשנת 1990, שזה בהחלט כמו איזה אופניים של היום ב-10000 שקלים.
אני ראיתי גם אנשים שפותחים את הראש (ברכיבה על סקייטבורד) וזה דווקא קורה כשמזלזלים, כמו.... בדרך למכולת או בדרך ל-HALFPIPE שאיזה חבר בנה במושב השכן.

גם אני מאמין באחריות אישית, אבל אני יכול לדאוג רק למעשיי, ואחריות אישית לא נפוצה יותר מידיי במחוזותינו.

יש דיון בנושא בפורום AM באתר. לעצלנים (וגם לאילה שלא) הנה קישור:

http://www.harim.co.il/forums/ForumTopic.asp?ID=800




חזרה לפורום