נושא: חוקים נועדו לשמור על האזרח היכן שהוא מועד לכשל תאריך: 7/26/2007 5:05:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
נכון, יש המון חוקים ועוד יותר פרצות.
אילו לא סיבות למה לא לציית לחוקים או לא לחוקק אותם. בתקווה רבה מתישהוא תהיה כאן אכיפה (שיאכפו סוף סוף איסורי עישון במקומות סגורים...)
כמעט כל חוק במדינה הוא פגיעה בחופש. חגורות באוטו, קסדה על אופנוע, לא תגנוב, לא תרצח ("קצת" הגזמה כאן)
חוקים פוגעים בחופש. נכון. אבל אם אדם כלשהוא לא חושב שחוק הקסדה (או חוקי החגורה באוטו, או זה שאסור לגנוב ולרצוח) נחוץ בגלל שהוא (מאחריות אישית) חובש קסדה, לא גונב ולא רוצח, אז מה אכפת לו בכלל שיהיה חוק כזה?
|