הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2007 5:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  כוס מים קרים
נושא: כוס מים קרים תאריך: 7/26/2007 5:33:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר


אתה לא מבין אתה לא מבין אתה לא מבין אתה לא מבין
:p :p :p :p

הכל בעולם מחושב לפי סיכון ועלויות ובלה בלה בלה .

אם אתה כבעל רכב בקבוצת סיכון אז אתה משלם יותר ביטוח ומחוייב לשים מיגון הזעקה וכו.
אם אתה רוכב על אופנוע אתה מחוייב בביטוח יקר.

אני לא מסכים עם כל חוק אבל אחשלו תכבד את זה שאני חושב שונה ממך. :suss:




חזרה לפורום