הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2007 8:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור מלכה עם תוכן  שאלה!
נושא: שאלה! תאריך: 7/26/2007 8:16:00 PM
מחבר/ת: נאור מלכה

קניתי פדלים חדשים של wellgo a52 האם הם טובים??



חזרה לפורום