טקסט הודעת פורום
7/26/2007 8:16:00 PM
נאור מלכה
שאלה!
נושא:
שאלה!
תאריך:
7/26/2007 8:16:00 PM
מחבר/ת:
נאור מלכה
קניתי פדלים חדשים של wellgo a52 האם הם טובים??
חזרה לפורום