הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2007 9:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  יש גם XTR
נושא: יש גם XTR תאריך: 7/26/2007 9:07:00 PM
מחבר/ת: יוס י

יתרונות? היתרון העיקרי הוא של שימאנו שמוכרים לך מערכת קומפלט ואם צריך להחליף, אז העלות גבוהה יותר (בניגוד להחלפת שיפטר או ידית בלם בלבד). וזה גם חוסם למתחרים את האפשרות למכור עוד אביזר. עקרונית אמור לאפשר שליטה יותר אינטואיטיבית בהעברת ההילוכים בלי להשאיר אצבע על ידיות ההילוכים .

חסרונות? מצריך זמן להסתגלות (אני לא הצלחתי להתרגל לזה)ת העברות לא רצוניות לפעמים עם תנועת היד וחוסר היכולת להשאיר אצבע על ידית הבלם תוך כדי העברת הילוכים.

בקיצור, עדיף בלי.


חזרה לפורום