טקסט הודעת פורום
| 7/26/2007 10:25:00 PM |
|
נושא: V הידראולי תאריך: 7/26/2007 10:25:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים
אני ממש רוצה לדעת מה עומד מאחורי V BRAKE הידראולי? שמעתי פעם פה בפורום שהם יכולים ליצור עיוות בשלדה מרוב כח זה נכון? האם למשהו יצא לנסות אותם או שמעו ממישהו שניסה אותם?
תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|