הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2007 10:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  V הידראולי
נושא: V הידראולי תאריך: 7/26/2007 10:25:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים

אני ממש רוצה לדעת מה עומד מאחורי V BRAKE הידראולי?
שמעתי פעם פה בפורום שהם יכולים ליצור עיוות בשלדה מרוב כח זה נכון?
האם למשהו יצא לנסות אותם או שמעו ממישהו שניסה אותם?

תודה מראש


חזרה לפורום