נושא: איך יורדים בירידות דרדרת חדות בלי לשור את הפרצוף? תאריך: 7/26/2007 11:02:00 PM
מחבר/ת: karen maman
עברתי לרכיבת שטח לפני כשנה. מהתחלה נתפס בי פחד מירידות דרדרת חדות. למרות שאני מעבירה את משקל הגוף מאחורי המושב עדיין אני בתחושה של איבוד שליטה ושהאופניים טסים מהר מדי, במניוחד כשמצפה לי פניה בסוף הירידה. פימפום הברקסים (דיסק) לא עזר לי בשבוע האחרון ומצאתי את עצמי עפה באויר(ממש לא נעים ומאוד כואב). החבלות יעברו אבל אני צריכה למצוא דרך לרדת עם פחות פחד ויותר שליטה.
אשמח לקבל עצות.
תודה. קארן.
|