טקסט הודעת פורום
| 7/26/2007 11:50:00 PM |
|
נושא: כיסים מאחורה תאריך: 7/26/2007 11:50:00 PM
מחבר/ת: אסף.. לא בשבת
א. כי בתנוחה הכפופה של הרכיבה הדברים יפריעו מקדימה. ב. פחות סיכוי שהם יעופו בקפיצה וכאלה. ג. איפשהו זה קשור לאוירודינמיקה. ד. ממש לא נח ב :o שתקועה משאבה או פלאפון בעיקר בקפיצות.
|
חזרה לפורום |
|
|