טקסט הודעת פורום
| 7/27/2007 1:50:00 PM |
|
נושא: Trek Remedy 6 VS Giant Reign תאריך: 7/27/2007 1:50:00 PM
מחבר/ת: גל
אני מחליף את סטאמפג´מפר באופניי אולמאונטיין רציניים :suss: יותר וברשימתי נותרו רק שניים : טרק רמדי 6 או ג´איינט ריין מה עדיף יותר? :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|