נושא: אור שלום... לגבי בקשתך תאריך: 7/27/2007 3:44:00 PM
מחבר/ת: דוד אלקלעי
אתה צריך להבין שבעיקר עם אופניים שהן לא הטופ (יקרות מאוד) תמיד יש מה לשפר והסכומים יכולים להגיע למחיר גבוהה בהרבה מהמחיר ששילמת על אופניך. אם אתה רוצה לשדרג אותן מומלץ שתגיד לנו מה הסכום המקסימאלי ובאיזה עניין. למשל: אתה רוצה שיעלו עליות טוב יותר (בעיקר משקל), אתה רוצה שיפטרים טובים יותר, שיכוך ואין סוף דברים אחרים. תחשוב ונשמח לעזור. דוד
|