הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/27/2007 4:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי ברקוביץ עם תוכן  רכיבה נכונה
נושא: רכיבה נכונה תאריך: 7/27/2007 4:53:00 PM
מחבר/ת: איתי ברקוביץ

מבחינה בריאותית בעת הדיווש האם הבירכיים צריכים להיות בקו אחד עם כף הרגל, או טיפה בזווית כלפי פנים?


חזרה לפורום