טקסט הודעת פורום
7/27/2007 4:53:00 PM
איתי ברקוביץ
רכיבה נכונה
נושא:
רכיבה נכונה
תאריך:
7/27/2007 4:53:00 PM
מחבר/ת:
איתי ברקוביץ
מבחינה בריאותית בעת הדיווש האם הבירכיים צריכים להיות בקו אחד עם כף הרגל, או טיפה בזווית כלפי פנים?
חזרה לפורום