טקסט הודעת פורום
| 7/28/2007 2:04:00 PM |
|
נושא: אופציה אחרת תאריך: 7/28/2007 2:04:00 PM
מחבר/ת: אור חמו
לא עדיף לך להישאר ב-Specialized ולהחליף לדגם אחר כמו S-WORKS או FSRXC או EPIC או STUMPJUMPER FSR אה ולגביי ה STUMPJUMPER אני מכון לקבל לקחת אותם עם אתה לא רוצה אותם! :) :)
|
חזרה לפורום |
|
|