הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/28/2007 6:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Aviad Klein עם תוכן  אוכפים (עם או בלי שקע)
נושא: אוכפים (עם או בלי שקע) תאריך: 7/28/2007 6:45:00 PM
מחבר/ת: Aviad Klein

מתלבט לקנות אוכף Specialized Alias עם חור באמצע
או איזה דגם אחולמניוק של Bontrager אבל בלי חור או בלי שקע
יש אוכפים עם שקע ויש כאלה קמורים
מה יותר טוב לרכיבה ארוכה וזרימת דם?


חזרה לפורום