טקסט הודעת פורום
| 7/28/2007 6:45:00 PM |
|
נושא: אוכפים (עם או בלי שקע) תאריך: 7/28/2007 6:45:00 PM
מחבר/ת: Aviad Klein
מתלבט לקנות אוכף Specialized Alias עם חור באמצע או איזה דגם אחולמניוק של Bontrager אבל בלי חור או בלי שקע יש אוכפים עם שקע ויש כאלה קמורים מה יותר טוב לרכיבה ארוכה וזרימת דם?
|
חזרה לפורום |
|
|