טקסט הודעת פורום
| 7/29/2007 1:25:00 AM |
|
נושא: תגובה תאריך: 7/29/2007 1:25:00 AM
מחבר/ת: עמנואל מלר
אני הייתי הולך על הגיאנט, פשוט יש לי ניסיון טוב איתם ואני מעדיף בולמים של פוקס או מרזוקי ע"פ מניטו. ד"א מה לגבי אנדורו 150? (במקרה אני גם מוכר כאלו, ראה בלוח)
|
חזרה לפורום |
|
|