נושא: למה לא? ואפילו מומלץ! תאריך: 7/29/2007 9:04:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
למרות שלא נהוג, תמיד אפשר לצ´פר מכונאי טוב. אני בהחלט לא רואה בזה פסול. אפשר גם לקנות מוצר נוסף, לאות הערכה סמויה.
בכל מקרה, לדעתי, עדיף שזה לא יהיה כמו למלצרים... 10% לכל טיפול עלול להיות מעליב (חמישה עד 10 שקלים? לא נשמע לי טוב...) אלא סכום יפה יותר, בזמן נכון יותר. פעם בכמה טיפולים תמיד אפשר לתת סכום נחמד שבטח יעלה חיוך (ויתן טיפולים אפילו יותר טובים בפעמים הבאות...)
|