נושא: לא מהותי תאריך: 7/29/2007 9:11:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
מבחינת חווית הרכיבה לא יהיה הבדל. ברוב הקסטות הסטנדרטיות של 8 ו-9 הילוכים, גלגלי השיניים הקטנים והגדולים זהים וביניהם יש פשוט 6 או 7 אופציות. בהחלט לא משהו שיעשה הבדל ברכיבה, גם לא בתנאים קשים ביותר.
עם זאת, מה שכן צריך לקחת בחשבון הוא ששדרוג מ-8 ל-9 הילוכים עלול להיות יקר. (קסטה, שרשרת וידית הילוכים) למרות שאפשר למצוא אפילו מערכות DEORE של 8 הילוכים.
|