טקסט הודעת פורום
7/29/2007 11:10:00 AM
צחי בר סלע
מה שנוח זה הכי טוב
נושא:
מה שנוח זה הכי טוב
תאריך:
7/29/2007 11:10:00 AM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
ולמה? כי אם המושב הכי טוב בעולם לא יהיה לך נוח - לא נוח [שם] יהיה גרוע.
חזרה לפורום