הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/29/2007 11:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  מה שנוח זה הכי טוב
נושא: מה שנוח זה הכי טוב תאריך: 7/29/2007 11:10:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

ולמה? כי אם המושב הכי טוב בעולם לא יהיה לך נוח - לא נוח [שם] יהיה גרוע.


חזרה לפורום