הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/29/2007 12:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור חרוץ עם תוכן  מה דעתכם על האופניים
נושא: מה דעתכם על האופניים תאריך: 7/29/2007 12:57:00 PM
מחבר/ת: אור חרוץ

מה דעתכם על אופני Warrior 4.0 שווה לקנות אותם על מונגוס אאוטלט קמפס


חזרה לפורום