הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2007 1:34:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא עם תוכן  הייתי הולך על הGT
נושא: הייתי הולך על הGT תאריך: 7/30/2007 1:34:00 AM
מחבר/ת: גיא

לפי הידוע לי על HARO השילדה שלהם חלשה ונהרסת די בקלות והGT מצויינות רכבתי על דגם כזה והוא מאוד מומלץ אבל זאת הדעה שלי.. מקווה שעזרתי :) :) :) :)


חזרה לפורום