טקסט הודעת פורום
| 7/30/2007 1:34:00 AM |
|
נושא: הייתי הולך על הGT תאריך: 7/30/2007 1:34:00 AM
מחבר/ת: גיא
לפי הידוע לי על HARO השילדה שלהם חלשה ונהרסת די בקלות והGT מצויינות רכבתי על דגם כזה והוא מאוד מומלץ אבל זאת הדעה שלי.. מקווה שעזרתי :) :) :) :)
|
חזרה לפורום |
|
|