נושא: MARIN east peak תאריך: 7/30/2007 2:08:00 AM
מחבר/ת: ניר יצחק
לי יש MARIN חדשות כאלה שנת 2007 הם נוסעות XC ממש ממש טוב למרות שיש להם 120 מ"מ מלפנים ומאחור. האופנים גם יודעות לעשות AM ירידות טכניות סינגלים דרופים אפילו עד מטר שביעים +-. היה לי אפשרות לקחת את האופניים האלה את הXESON של HARO ואת ליטיום 4.0 של K2 יכול להיות שמבחינת מכלולים הK2 לוקחים כי יש להם X9 וקראנק חלול אבל מבחינת שילדה ושיטת מתלה הMRIN הרבה הרבה הרבה יותר טובות מהHARO ומK2 וניסיתי ועליתי על שתי האופניים האלה ונסעתי....המתלה של MARIN הרבה יותר יעיל. אז אם אתה מחפש אופניי XC וAM אלה האופניים בשבילך ...אם אתה צריך עוד שאלות תשלח הודעה אני אענה בשמחה
|