טקסט הודעת פורום
| 7/30/2007 8:46:00 AM |
|
נושא: ניר תודה תאריך: 7/30/2007 8:46:00 AM
מחבר/ת: moran koren
הציעו לי לקנות אותם ב - 7000 ש"ח מזומן האם זה מחיר טוב? וחשוב לי לדעת אם בדקת את הג´יאנט טראנס 3 שגם עליהם המליצו לי. ולפי מה שנאמר לי אפשר להחליף את הקרנק לחלול של lx במחיר של 400 ש"ח במעמד הקניה . תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|