הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2007 8:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  moran koren עם תוכן  ניר תודה
נושא: ניר תודה תאריך: 7/30/2007 8:46:00 AM
מחבר/ת: moran koren

הציעו לי לקנות אותם ב - 7000 ש"ח מזומן האם זה מחיר טוב? וחשוב לי לדעת אם בדקת את הג´יאנט טראנס 3 שגם עליהם המליצו לי. ולפי מה שנאמר לי אפשר להחליף את הקרנק לחלול של lx במחיר של 400 ש"ח במעמד הקניה . תודה מראש


חזרה לפורום