טקסט הודעת פורום
| 7/30/2007 2:54:00 PM |
|
נושא: גיא תאריך: 7/30/2007 2:54:00 PM
מחבר/ת: moran koren
תבדוק את מארין east peak הם עולות 7000 ש"ח למזומן. ותבדוק גם ג´יאנט טראנס 3 הם עולים 6550 למזומן ( שנת 06 מומלץ ).אני גם כן בימים הקרובים מתכוון לקנות כנראה את המארין.והתקציב שלי הוא 7000 ש"ח
|
חזרה לפורום |
|
|