הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2007 2:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  moran koren עם תוכן  גיא
נושא: גיא תאריך: 7/30/2007 2:54:00 PM
מחבר/ת: moran koren

תבדוק את מארין east peak הם עולות 7000 ש"ח למזומן. ותבדוק גם ג´יאנט טראנס 3 הם עולים 6550 למזומן ( שנת 06 מומלץ ).אני גם כן בימים הקרובים מתכוון לקנות כנראה את המארין.והתקציב שלי הוא 7000 ש"ח


חזרה לפורום