טקסט הודעת פורום
7/30/2007 6:05:00 PM
אסף
מה דעתכם על נאבות VELOCITY?
נושא:
מה דעתכם על נאבות VELOCITY?
תאריך:
7/30/2007 6:05:00 PM
מחבר/ת:
אסף
דגמי הדיסק, מדובר על אחורית וקדמית מיסבים אטומים ? מה דעתכם ?
חזרה לפורום