הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2007 6:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף עם תוכן  מה דעתכם על נאבות VELOCITY?
נושא: מה דעתכם על נאבות VELOCITY?  תאריך: 7/30/2007 6:05:00 PM
מחבר/ת: אסף

דגמי הדיסק, מדובר על אחורית וקדמית מיסבים אטומים ? מה דעתכם ?


חזרה לפורום