נושא: כסא לתינוק תאריך: 7/30/2007 9:41:00 PM
מחבר/ת: עמי לבנון
אשמח לעזור בפינוי באם הכסא מתאים לי... יש תמונה או תיאור? מיועד לילד בן שנתיים וחצי. יש לי אופני מדבקה עם כסא תינוק שמתלבש על וו שממותקן על זרוע הכידון כך שהרגליים של הילד ממש מעל קרובות לגלגל בלי הגנה וזו בעיה. יש לי גם אופני שיכוך מלא טובות שעוד לא מצאתי כסא תינוק עבורם. אשמח לפרטים או תמונה תודה עמי ;)
|