נושא: קיבלת שירות טוב והיית מרוצה? תאריך: 7/30/2007 11:23:00 PM
מחבר/ת: צביקה ג
קודם כל תביע את הערכתך בע"פ לנותן השירות (ואפשר גם לבוס שלו) ותן גם איזה טיפ נחמד למכונופן (מילה מעצבנת...) עצמו.
לגבי גובה הסכום: נראה לי ש20 ש"ח זה סכום סביר ובלי שום קשר לעלות הטיפול.
דרך אגב , אם איכות הטיפול תלויה בגובה הטיפ שאתה נותן , עבור לחנות אחרת !
|