הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2007 11:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צביקה ג עם תוכן  קיבלת שירות טוב והיית מרוצה?
נושא: קיבלת שירות טוב והיית מרוצה? תאריך: 7/30/2007 11:23:00 PM
מחבר/ת: צביקה ג

קודם כל תביע את הערכתך בע"פ לנותן השירות (ואפשר גם לבוס שלו)
ותן גם איזה טיפ נחמד למכונופן (מילה מעצבנת...) עצמו.

לגבי גובה הסכום: נראה לי ש20 ש"ח זה סכום סביר ובלי שום קשר לעלות הטיפול.

דרך אגב ,
אם איכות הטיפול תלויה בגובה הטיפ שאתה נותן ,
עבור לחנות אחרת !



חזרה לפורום