הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2007 11:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מיכה טוגנטמן עם תוכן  אולי אני לא הסברתי את עצמי
נושא: אולי אני לא הסברתי את עצמי תאריך: 7/30/2007 11:50:00 PM
מחבר/ת: מיכה טוגנטמן

אני מחפס כיסא תינוק קדמי ו/או אחורי לביתי בת ה1.5 ולאלו שיש כיסא כזה וכבר לא משתמשים כי ילדיהם גדולים אני מוכן לקבל משמע לבוא לקחת את הכיסא המדובר לצרכי.
אם יש ברשותך כיסא שאתה כבר לא משתמש אשמח לקבלו ולהשתמש בו לנסיעות עם ביתי.


חזרה לפורום