טקסט הודעת פורום
| 7/31/2007 8:28:00 AM |
|
נושא: haro תאריך: 7/31/2007 8:28:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור
אני רוכב כחודשיים על HARO SONIX ומרגיש איתם מצוין.נראה לי שיש עדיין 2006 בתקציב שלך. לקחתי לרכיבת נסיון את SPECILALZED XC,גם אופניים מצויינות, :p
|
חזרה לפורום |
|
|