הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/31/2007 8:28:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  haro
נושא: haro תאריך: 7/31/2007 8:28:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור

אני רוכב כחודשיים על HARO SONIX ומרגיש איתם מצוין.נראה לי שיש עדיין 2006 בתקציב שלך. לקחתי לרכיבת נסיון את SPECILALZED XC,גם אופניים מצויינות, :p


חזרה לפורום