הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/31/2007 4:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  הרבה וכלום
נושא: הרבה וכלום תאריך: 7/31/2007 4:57:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

ולמה? כי כל דגם ז"ק ב-3000 ש"ח של חברה מוכרת (כמו GIANT, TREK וכדומה) יהיה מצויין ל-XC.
אגרסיבי? השאלה כמה. אם בקפיצות של כחצי מטר מדובר, לא צריכה להיות בעיה. אם יותר, אז אולי באמת תצטרך המלצות ספציפיות.

יש פשוט הרבה (בשקט מעל 10) דגמים שעונים על הדרישות הראשוניות שלך. פשוט תכנס לכמה חנויות ותבחר לפי שני הפרמטרים מהחשובים יותר בבחירת אופניים: שיהיו יפים לדעתך, ונוחים לטעמך. (פרמטר נוסף: היחס שתקבל בחנות, כמובן)

בהצלחה.


חזרה לפורום