נושא: תודה רבה... תאריך: 7/31/2007 6:34:00 PM
מחבר/ת: יוחאי גלעד
לקפיצות של חצי מטר מה צריך להיות אורך מהלך הבולם?
חשוב לי שיהיה מערכת הילוכים טובה, בולם זעזועים טוב.
כתבתי 3000 כי זה המקסימום שאני רוצה להוציא אבל נגיד אם המחיר שלי עד 2000 תוכלו לתת לי אולי שמות של דגמים שהיה לכם ניסיון איתם? בבקשה.
תודה.
|